Contoh Karangan Aku Dilahirkan Di Sebuah Kilang

Rumah kedua aku ialah Kedai Buku Popular. Walau bagaimanapun selalunya aku digunakakan untuk berhibur.


Contoh Karangan Autobiografi Pdf

Badan aku berwarna biru dan diperbuat daripada kertas.

. Contoh Karangan Aku dilahirkan di sebuah kilang televisyen Panasonic di Shah Alam. Setelah aku disiapkan aku dimasukkan ke dalam sebuah kotak untuk dihantar ke sebuah kedai di bandar Krokop. Aku bernama Kamus Pelajar.

Aku bernama Kamus Pelajar. Aku selalu dibersihkan dan dijaga dengan baik. Setelah siap dibuataku diletakkan di dalam sebuah kotakSelepas itu aku dihantar ke sebuah kedai telekomunikasi di Skudai.

Badanku berbentuk leper dan kebanyakan bahagian badan ku diperbuat daripada plastik. Komponen badan aku terdiri daripada monitor tetikus papan kekunci pencetak pengimbas unit pemprosesan pusat CPU dan pembesar suara. Nama ibu saya ialah Jolin.

Setelah dua bulan berada di kedai buku tersebut aku dibeli oleh seorang murid perempuan. Tanpa ibu kita tidak mungkin lahir ke dunia ini. Aku dilahirkan di sebuah kilang yang terkenal di IcelandNama aku ialah lamborghini gallardoAku dilahirkan bersama ramai kawanBadanku berwarna kuningBadanku dibuat daripada besi dan keluliSelepas dibuat aku dinilai dari segi kualiti.

Badanku terdiri daripada besi waja getah asli kaca dan pleastik. Aku dilahirkan di sebuah kilang di Shah Alam. Di sana aku dipamerkan di atas rak buku untuk dijual kepada pelanggan.

Contoh 1. Permukaanku selebar 32 inci. Aku dihantar ke Petaling Jaya dengan menggunakan lori kecil.

Contoh Karangan Aku dilahirkan di sebuah kilang televisyen Panasonic di Shah Alam. Aku dipanggil kain pelikat. Tuliskan sebuah karangan bertajuk guru yang saya sayangi.

Badanku berwarna biru dan diperbuat daripada kertas. Contoh Karangan Aku Sebuah Basikal Aku ialah sebuah basikal yang berjenama Dorris. Narasi oleh dosenpendidikan diposting pada 14032022 untuk pembahasan kali ini kami akan memberikan ulasan mengenai contoh karangan narasi yang.

Aku dilahirkan di sebuah kilang yang terletak di Miri. Aku dicipta untuk membolehkan manusia menonton berita cerita dan sebagainya. Tulis sebuah karangan yang bertajuk Ibu Saya.

Aku ditempatkan sederet dengan rakan kamus daripada pelbagai syarikat penerbitan. Aku diperbuat daripada kaca plastik besi dawai dan wayar. Contoh Karangan - Aku Sebuah Kereta Aku ialah sebuah kereta.

Aku dilahirkan di sebuah kilang yang terdapat di Selangor Darul Ehsan. Badan aku berwarna hitam. Aku dicipta untuk membolehkan manusia menonton berita cerita dan sebagainya.

Aku dilahirkan di sebuah kilang di Shah Alam pada tahun 2010. Aku sebuah kamus. Aku sebuah telefon bimbit yang canggihAku bernama Samsung Galaxy S5 dan aku berwarna hitamAku dilahirkan di sebuah kilang elektronik yang terletak di Senai Johor.

Pada suatu hari aku telah dihantar ke sebuah kedai basikal di Petaling JayaSelangor. Aku dilahirkan di sebuah kilang percetakan di Kuala Lumpur. Contoh Karangan Aku dilahirkan di sebuah kilang kain yang terletak di Temerloh Pahang.

Aku dipamerkan di kedai tersebut. Oleh itu kita mestilah menghormati dan mendengar cakap ibu. Reka bentuk yang cantik berwarna merah enjin berkuasa tinggi yang moden.

Aku sehelai baju Aku dilahirkan di sebuah butik terkenal di ibu kota. Pada suatu hari aku telah dihantar ke sebuah kedai basikal di Petaling JayaSelangor. Sementara kelompok yang kedua belajar mengajar dan sesungguhnya aku diutus sebagai.

Aku dilahirkan di sebuah kilang televisyen Panasonic di Shah Alam. Aku dibuat daripada bahan-bahan yang berkualiti dan kukuh supaya aku tahan dan selesa dipakai. Badanku berbentuk leper dan kebanyakan bahagian badan ku diperbuat daripada plastik.

Setelah siap diproses aku dan kawan-kawan dihantar ke sebuah kedai buku di Skudai. Aku berasa sungguh gembira kerana ramai orang memuji kecantikanku. Walau bagaimanapun selalunya aku digunakakan untuk berhibur.

Kerangka Karangan Autobiografi - Aku Sebuah Motosikal. Aku dilahirkan di sebuah kilang membuat basikal di Shah Alam. Wah banyak betul rakanku di kedai ini Mereka ialah rakan kamusku.

Ibu merupakan orang yang melahirkan kita serta memelihara kita sejak kecil. Setelah lima hari berada di situ aku telah dibeli oleh seorang gadia bernama Linda. Aku dilahirkan di sebuah kilang di Shah Alam.

Contoh Karangan UPSR PPSR - Aku Sebuah Telefon Bimbit. Beliau berusia 55 tahun. Aku dan rakan rakan yang lain dihantar ke kedai kedai motosikal seluruh Malaysia.

Aku dimiliki oleh seorang pemuda yang bekerja sebagai pegawai di sebuah institusi kerajaan. Badanku berbentuk leper dan kebanyakan bahagian badan ku diperbuat daripada plastik. Setelah aku dibuat sempurna aku diletakkan di dalam kotak kecil yang cantik dan berwarna warni.

Badanku terdiri daripada besi waja getah asli kaca dan plastik. Walau bagaimanapun selalunya aku digunakakan untuk berhibur. Beliau berumur 35 tahun dan dilahirkan di.

Pada suatu hari seorang wanita membawa anaknya datang. Selepas dilahirkan aku dipakaikan pada sebuah patung dan diletakkan di dalam cermin. Bahagian yang paling penting ialah unit pemprosesan pusat.

Setelah siap saya dihantar ke kedai menjual basikal. Aku berasa sungguh gembira. Aku dibuat di sebuah kilang besi waja yang tidak besar.

Contoh Karangan Aku Sebuah Basikal. Janganlah kita menyakiti hati ibu. Aku juga mempunyai kawan-kawan yang lain untuk membolehkan aku berfungsi.

Tanda harga yang terlekat di badanku menunjukkan RM 350. Tuanku amat penyayang dan merupakan seorang yang pembersih. Tuanku telah membeliku daripada seorang peniaga cina dengan harga RM65000.

Aku dilahirkan di sebuah kilang di Johor Bahru. Linda memakaiku pada majlis hari jadinya. Apabila badanku telah siap dibuat aku disebut basikal.

Aku dan kawan-kawanku yang lain dipamerkan di sebuah bilik pameran. Nama dilahirkan di sebuah kilang motosikal keluaran negara setanding dengan motosikal dari luar Negara. Setelah siap diproses aku dan kawan-kawan dihantar ke sebuah kedai buku di Skudai Di sana kami dipamerkan di atas rak rak buku untuk dijual.

Aku dicipta untuk membolehkan manusia menonton berita cerita dan sebagainya.


Karangan Autobiografi Pdf


Karangans


10 Karangan Autobiografi Pdf Pdf


Karangan Aku Sebuah Kereta Aku Sebuah Kereta Pdf Aku Dibuat Di Sebuah Kilang Kamau Satryo

No comments for "Contoh Karangan Aku Dilahirkan Di Sebuah Kilang"